Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen 

Hoe en wanneer is Bylotte.nl bereikbaar?
Als je vragen of opmerkingen hebt is Bylotte.nl op een aantal manieren bereikbaar:
- Vul ons contactformulier in
- een algemene vraag? Mail naar info@bylotte.nl
- vragen over een bestelling, retour of klacht?  Mail dan naar service@bylotte.nl
Bellen kan ook, 085-4853285. Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 9.00 en 17.15 uur.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
We verzenden alle pakketten, die op werkdagen voor 15.00 uur zijn besteld,  binnen 1 werkdag na ontvangst van de betaling. Mochten wij hier om bepaalde redenen van afwijken dan krijg je hiervan bericht via email. Doorgaans wordt de bestelling de volgende werkdag geleverd.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor klanten in Nederland en België zijn gratis. Bylotte.nl bezorgt ook internationaal. De verzendkosten voor klanten uit Duitsland zijn €. 8,50. Europese klanten betalen de kosten conform het tarief van DHL. Dit tarief wordt direct zichtbaar bij het plaatsen van de bestelling. 

Hoe vind ik snel de producten die ik zoek?
Bovenaan elke pagina vind je het veld 'zoeken' waar je jouw zoekterm in kan vullen.
Zoek je naar artikelen van een bepaald merk? Klik op de knop merken links in het menu. Hier is een overzicht van al onze merken te vinden. Ook kun je, bovenaan elke categorie pagina (kleding en schoenen) het merk filteren waarvan je de producten wilt zien. Klik op 'filter op merken' klik het vakje voor het betreffende merk aan en klik op 'pas filter toe'. Vervolgens verschijnen alle artikelen van het merk in beeld waar je naar op zoek bent.
Wil je weer alle producten van alle merken zien? Klik dan op 'reset'. 

Hoe kan ik een artikel ruilen of retourneren?
Bij het retourneren en/of ruilen vul je het contactformulier in via de knop 'contact' onder vermelding van het factuurnummer. Vul bij opmerking/vraag het artikelnummer in van het product dat je wil ruilen/retourneren en de maat. De retoursticker is toegevoegd bij je pakket en deze plak je op het pakket over de adressticker. De kosten voor retourzendingen zijn voor rekening van de verzender. Zodra we het pakket retour ontvangen hebben sturen we je hiervan een bevestiging per email.
Bylotte.nl zal binnen 14 dagen nadat een product in goede staat retour ontvangen is, het  aankoopbedrag rechtstreeks terugstorten naar de rekening waarmee betaald hebt. 

Ruilen
Wanneer je een artikel voor een ander artikel wenst te ruilen is dat zeker mogelijk. Let wel dat de verzendkosten voor het retourneren voor eigen rekening zijn. Het nieuwe artikel sturen wij je kosteloos toe als het om verzending in Nederland of naar Belgie gaat.
Voor overige vragen kan je mailen naar service@bylotte.nl.

Binnen hoeveel tijd kan ik mijn bezorgde bestelling retourneren of ruilen?
Als je een product wenst te ruilen of te retourneren dien je het artikel binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling aan Bylotte.nl te retourneren. Retourzendingen ontvangen we bij voorkeur en indien mogelijk in de originele verpakking en worden enkel geaccepteerd als het product niet beschadigd, gedragen en/of gewassen is.

Ik ben niet thuis wanneer mijn pakket wordt bezorgt, wat gebeurt er dan met mijn bestelling?
Alle pakketten van Bylotte.nl worden verzonden door DHL naar het bij de bestelling opgegeven adres. DHL biedt de bestelling meerdere malen aan op jouw bezorgadres en laten een briefje achter in de brievenbus. Je kan jouw bestelling volgen met de Track & Trace code die je hebt ontvangen per email. 

Staat jouw vraag er niet bij of wordt de vraag niet naar jouw tevredenheid beantwoord? Neem dan contact op met Bylotte.nl via ons contactformulier.